Reklamační list
(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat vadné nebo poškozené zboží):
Prosíme, kontaktujte nás o reklamaci zboží na email, děkujeme!
Odesílatel (spotřebitel):
Jméno a příjmení:
Adresa:
E-mail:
Tel.:
Adresát (prodávající):
Internetový obchod:
Společnost: Aneta Ošťádalová
Se sídlem: Příjezdová 27, 621 00 Brno
IČ: 07 695 934
DIČ: CZ9860114088
E-mail: office@pelzmann.cz
Tel.: 731 053 177 nebo 774 519 541
Žádám o reklamaci zboží:
Název, cena zboží:
Číslo objednávky:
Popis reklamace - podrobný popis závady:
Řešení reklamace (zaškrtněte):
vrácení peněz / výměna zboží za bezchybný kus
Číslo bankovního účtu spotřebitele (v případě vrácení peněz):
Reklamované zboží prosíme zaslat nejpozději do 6-ti měsíců od jeho zakoupení. Řádně zabalené s přiloženým podepsaným reklamačním listem a fakturou o koupi.
V ……………….. dne …………………… 2019
podpis: